mandag den 4. februar 2013

Længe alene hjemme...

I dag prøvede jeg noget nyt på morgenturen. I stedet for guffer fik Fie sin nye Kong som belønning når hun gik pænt, satte sig på plads og dækkede - det passede hende fint (men ikke lige min ryg!). Hun elsker trækkeleg… - jeg tror ikke der er noget der kan konkurrere! Så fik vi også trænet "aflever" rigtig mange gange!!!

Det blev ellers en lang dag alene hjemme, da jeg blev opholdt på arbejde - første dag med 7,5 time alene :( Det mest utrolige var at hun ikke havde lavet flere ulykker end hun plejer (1 sko, 1 speedmarker & lidt papir - hvilket faktisk er billigt sluppet…).

Til aften var vi en tur i svømmehallen, hvor hun helt rutinemæssigt nu lægger Kong Våd på kanten når hun kommer op - lige til at jeg kan smide den ud igen ;o)
  
Sikke Fie vokser ud af sit tøj...
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar