onsdag den 26. marts 2014

Super træningsaften ;o)

Jeg er nødt til en hurtig opdatering på sengekanten - det har nemlig bare været en fantastisk træningsaften med Fie (og det er jo lidt tid siden...).

Først en super lydighed med sit & dæk under gang - slam så sad hun der!

Så træning af fremadsendelser, hvilket også gik rigtig godt - selvom Fie havde en evne til at fange hver gang jeg besluttede mig til at jeg ville sige dæk - så vendte hun om... Jeg er sikker på at jeg må give et forkert signal som fx en dyb indånding ;o))) Det lykkedes nu et par gange, hvor jeg ikke var for langt væk. Her er hun godt på vej!

Apport - jeg kæmper med at hun kommer susende med den og smider den på jorden, hvis jeg siger hun skal sætte sig - det lykkedes én gang at få hende til at sidde pænt med den i munden ;p

Jens insisterede på at vi skulle træne spring - heldigvis. Jeg fik hende til at springe over efter sin elskede Kong og så kunne jeg lokke hende til et tilbagespring med den i munden.

Min SUPER-tøs - der er håb forude!

Jeg er sikker på at jeg sover godt i nat - det gør Fie nok også ;o)

***
Efterskrift ;o)

Jeg fandt lige dette billede i mobilen længe efter... - Jens & Fie var faktisk på geo-tur om formiddagen, hvor de besøgte Søborg slotsruin - og Jens tog et billede af min smuksak, som jeg også syntes andre skulle se!

På geo-tur med Jens!
   
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar