Vi havde valgt at tage campingvognen med, det er lettest når nu Fie-futten skulle med. Det viste sig at være et kanon sted vi skulle campere - overfor Vamdruphallen og meget tæt på Bønstrup sø, hvor vi straks begav os ud på aftentur i det smukke solskin. En meget tiltrængt gåtur for alle, da det havde taget en krig at køre herover på grund af påsketrafik og flere store uheld på motorvejen over Fyn.
| Bønstrup sø i aftensol |
| Min smuksak i aftensolen! |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar