mandag den 14. januar 2013

Springtøsen

I dag havde jeg en eftermiddagsaftale på arbejde så Jens tog tidligt hjem - det var ikke et kønt syn der mødte ham...
   

 Jeg blev hentet på "vejen" til hundesvømning - Janus favoritdag ;o)

Fie nyder nu også at svømme og hun er især meget glad for udspring - hun laver nogle ordentlige maveplaskere... Jens var sød at forsøge at tage nogle billeder - det var mere end svært at ramme det rigtige tidspunkt + så at få det skarpt...

   
Så forsøgte Jens med video, hvorefter der selvfølgelig ikke blevet lavet nogle rigtig flotte maveplaskere :( - hun vil heller ikke lige aflevere bolden på videoen (vi havde glemt Kong Våd...) og det er faktisk ikke et retvisende billede. Hun er bare så sød til at aflevere - ellers kan jeg jo ikke kaste den ud igen... ;o)
   
   
Senere hjemme var hun meget urolig og kom hele tiden og hang - jeg troede hun var sulten lige til hun opgav mig og gik ud og tissede en ordentlig sø i gangen - så kan jeg lære det - kan jeg!
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar